Θεσσαλονίκη: Αντιεξουσιαστές κατέλαβαν το Ε.Κ. σε ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών

Θεσσαλονίκη: Αντιεξουσιαστές κατέλαβαν το Ε.Κ. σε ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών

Οι καταληψίες έχουν αναρτήσει πανό και διανέμουν ενημερωτικό υλικό

25" χρόνος ανάγνωσης

Υπό κατάληψη βρίσκεται από το μεσημέρι της Τετάρτης το κτίριο του Εργατικού Κέντρου Θεσσαλονίκης. Αντιεξουσιαστές και συλλογικότητες, που εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στους κατοίκους των προσφυγικών καθώς και στους απεργούς πείνας, κινήθηκαν αιφνιδιαστικά και κατέλαβαν το κτίριο.

Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι η κατάληψη πραγματοποιείται σε ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους Προσφυγικών και υποστήριξης των δύο απεργών πείνας. Οι καταληψίες έχουν αναρτήσει πανό και διανέμουν ενημερωτικό υλικό.

Η κατάληψη του κτιρίου σήμανε συναγερμό στην ΕΛ.ΑΣ. Αυτή την ώρα παρατάσσονται αστυνομικές δυνάμεις περιμετρικά του Εργατικού Κέντρου.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT