Στην πρώτη της αντίδραση μετά την αποχώρηση του Βασίλη Κοκοτσάκη από το κόμμα της, η Μαρία Καρυστιανού προχώρησε σε ανάρτηση στα social media με την οποία έκανε λόγo για «πρόθυμους» που επιχειρούν να διασπάσουν την ενότητα του κόμματος.
«Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν. Να σπείρουν τη διχόνοια.
Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε. Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση», σημείωσε στην ανάρτησή της η πρόεδρος του κινήματος Ελπίδα για τη Δημοκρατία.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα ανακοίνωσε την αποχώρησή του από το κόμμα της Μαρίας Καρυστιανού ο πραγματογνώμονας στην υπόθεση των Τεμπών Βασίλης Κοκοτσάκης. Στην επιστολή του εκφράζει έντονες ενστάσεις για τον τρόπο λειτουργίας του πολιτικού φορέα, επισημαίνοντας ότι υπάρχουν «σοβαρές οργανωτικές ελλείψεις» και υπογραμμίζοντας πως «κανένα Κίνημα Πολιτών δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς κανόνες, χωρίς θεσμούς, χωρίς διαφάνεια, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σαφές οργανωτικό πλαίσιο».
Η ανάρτηση της Μαρίας Καρυστιανού
«Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα μήνα ζωής! Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά. Αυτό μας χαροποιεί!
Διότι σημαίνει ότι τα πάμε πολύ καλά! Οι πολίτες καταλαβαίνουν! Η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται! Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους!
Στη σκοτεινή αυτή δράση εναντίον μας οι απειλούμενοι από την ύπαρξή μας επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους.
Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν. Να σπείρουν τη διχόνοια. Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε. Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση.
Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται. Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε.
Δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε, δεν καμπτόμαστε! Πολεμάμε και αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους.
Γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια.
Μαζί σας. Μαζί με τα παιδιά μας, για τα παιδιά μας. Για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση. Eπιτέλους!»

