Φωνή του λαού
Ο Νεγκούς (Χαϊλέ Σελασιέ) αφίκετο σήμερον την 8.40 π.μ. εις την Γενεύην μετά της ακολουθίας του. […] «Η αναγνώρισις ως νομίμου του διαπραχθέντος εγκλήματος θα ισοδυνάμει ως εάν διεκηρύσσετο ενώπιον του κόσμου ότι η βία υπερισχύει του δικαίου. Είμαι η φωνή του λαού μου και θα αφιερώσω όλας μου τας δυνάμεις διά την προάσπισιν της δικαίας υποθέσεώς μου. Η Κυβέρνησίς μου του δυτικού τμήματος είναι η μόνη νόμιμος Κυβέρνησις της χώρας μου».
Καδμεία νίκη
Δυστυχώς χθες κατά την υπό την προεδρίαν του κ. Πρωθυπουργού σύσκεψιν των Διευθυντών των Εφημερίδων […] ελήφθη εσπευσμένη η απόφασις περί διατιμήσεως των εφημερίδων εις δύο δραχμάς. Η «Καθημερινή» η οποία δεν παρέστη εις την σύσκεψιν διότι την επί του θέματος γνώμην της διετύπωσε την προηγουμένην, φοβείται ότι η νίκη των συνελθόντων δημοσιογράφων θα είναι Καδμεία: Διά του διδράχμου θα τραυματισθούν βαρύτατα αι εφημερίδες, θ’ απολέσουν μέγα μέρος του αναγνωστικού των κοινού, θα ενισχύσουν την εμπορίαν της ενοικιάσεως. […]. Αλλ’ έξω των σκέψεων αυτών ερωτάται: Δεδομένου ότι διά Συνταγματικής Διατάξεως προστατεύεται η ελευθερία του Τύπου, έχει άραγε η Κυβέρνησις το δικαίωμα να ορίζη διά Νόμου το σχήμα και την τιμήν της εφημερίδος;…

