Ο Τούρκος πρόεδρος Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε την Τετάρτη ότι «πιθανότατα» θα έχει διμερείς συνομιλίες με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ όταν ο Αμερικανός ηγέτης μεταβεί στην Αγκυρα για τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ τον επόμενο μήνα.
Ο Ερντογάν έκανε το σχόλιο όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους έξω από το κοινοβούλιο εάν οι δύο ηγέτες σχεδίαζαν να συναντηθούν ξεχωριστά εκτός της Συνόδου Κορυφής στις 7-8 Ιουλίου. Απέφυγε ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Πηγή: Reuters

