Γαλλία: Κρούσμα Εμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από αποστολή στο Κονγκό

Γαλλία: Κρούσμα Εμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από αποστολή στο Κονγκό

Πρόκειται για το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα στη χώρα κατά τη διάρκεια της τρέχουσας έξαρσης της νόσου.

34" χρόνος ανάγνωσης

Γιατρός που επέστρεψε από ανθρωπιστική αποστολή στο Κονγκό βρέθηκε θετικός στον ιό Εμπολα, σύμφωνα με το γαλλικό υπουργείο Υγείας. Πρόκειται για το πρώτο καταγεγραμμένο κρούσμα στη χώρα κατά τη διάρκεια της τρέχουσας έξαρσης της νόσου.

Ο ασθενής έχει τεθεί σε απομόνωση, ενώ οι υγειονομικές αρχές έχουν ξεκινήσει ιχνηλάτηση επαφών, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του υπουργείου. Παράλληλα, επισημαίνεται ότι ο κίνδυνος για τον γενικό πληθυσμό στην Ευρώπη θεωρείται χαμηλός.

Η επιδημία Εμπολα στο Κονγκό, η οποία έχει μολύνει περισσότερους από 1.000 ανθρώπους και έχει προκαλέσει 267 θανάτους, καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό επιβεβαιωμένων κρουσμάτων μέσα στον πρώτο μήνα από την έναρξη οποιασδήποτε προηγούμενης έξαρσης της νόσου, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας.

Πηγή: Reuters

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT