Οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν σήμερα, Δευτέρα, ότι πραγματοποίησαν πλήγμα εναντίον του κέντρου δορυφορικών επικοινωνιών της Ρωσίας στην περιφέρεια της Μόσχας.
Σύμφωνα με το Γενικό Επιτελείο της Ουκρανίας, μετά την επίθεση παρατηρήθηκε πυκνός καπνός στις εγκαταστάσεις, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η αξιολόγηση της έκτασης των ζημιών.
Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από τη Ρωσία σχετικά με την ουκρανική ανακοίνωση, ενώ οι πληροφορίες για τις συνέπειες του πλήγματος δεν έχουν μέχρι στιγμής επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητες πηγές.
Το συγκεκριμένο κέντρο θεωρείται σημαντικό για τις δορυφορικές επικοινωνίες και τις στρατιωτικές υποδομές της Ρωσίας, καθώς ο πόλεμος μεταξύ των δύο χωρών συνεχίζεται με επιθέσεις σε στρατηγικούς στόχους και από τις δύο πλευρές.
Πηγή: Reuters

