Ουκρανία: Πλήγμα στο ρωσικό κέντρο δορυφορικών επικοινωνιών στη Μόσχα

Ουκρανία: Πλήγμα στο ρωσικό κέντρο δορυφορικών επικοινωνιών στη Μόσχα

Οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν σήμερα, Δευτέρα, ότι πραγματοποίησαν πλήγμα εναντίον του κέντρου δορυφορικών επικοινωνιών της Ρωσίας στην περιφέρεια της Μόσχας.

33" χρόνος ανάγνωσης

Οι ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν σήμερα, Δευτέρα, ότι πραγματοποίησαν πλήγμα εναντίον του κέντρου δορυφορικών επικοινωνιών της Ρωσίας στην περιφέρεια της Μόσχας.

Σύμφωνα με το Γενικό Επιτελείο της Ουκρανίας, μετά την επίθεση παρατηρήθηκε πυκνός καπνός στις εγκαταστάσεις, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η αξιολόγηση της έκτασης των ζημιών.

Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από τη Ρωσία σχετικά με την ουκρανική ανακοίνωση, ενώ οι πληροφορίες για τις συνέπειες του πλήγματος δεν έχουν μέχρι στιγμής επιβεβαιωθεί από ανεξάρτητες πηγές.

Το συγκεκριμένο κέντρο θεωρείται σημαντικό για τις δορυφορικές επικοινωνίες και τις στρατιωτικές υποδομές της Ρωσίας, καθώς ο πόλεμος μεταξύ των δύο χωρών συνεχίζεται με επιθέσεις σε στρατηγικούς στόχους και από τις δύο πλευρές.

Πηγή: Reuters

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT