Με ομόφωνη απόφαση του Ανώτατου Δικαστικού Συμβουλίου του Αρείου Πάγου επιλέχθηκαν οι νέοι εντεταλμένοι Ευρωπαίοι εισαγγελείς, οι οποίοι θα ενισχύσουν το ελληνικό γραφείο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας.
Στο επίπεδο των εισαγγελέων Εφετών επελέγη ο Δημήτρης Ζημιανίτης, ο οποίος παράλληλα ασκεί καθήκοντα εκπροσώπου Τύπου της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών και υπήρξε πρώτος Ευρωπαίος εισαγγελέας της χώρας μας στο Λουξεμβούργο, ενώ αναπληρώτριά του ορίστηκε η εισαγγελέας Εφετών Ολυμπία Κλειτσάκη.
Από τον βαθμό των εισαγγελέων Πρωτοδικών επιλέχθηκαν ομόφωνα οι Δημήτρης Νομικός και Δημήτρης Αποστολάς. Καθήκοντα αναπληρωτών θα ασκούν οι Δομένικος-Θεολόγος Δελήβεης και Μαρία Ρηγοπούλου.
Από τους 10 εισαγγελείς που είχε το ελληνικό γραφείο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας, ο αριθμός αυξάνεται σε 13.
Οι νέες θέσεις δημιουργήθηκαν ύστερα από αίτημα της Λάουρα Κοβέσι για ενίσχυση του ελληνικού κλιμακίου, το οποίο τα τελευταία χρόνια αναλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερο όγκο υποθέσεων. Συνολικά, 25 εισαγγελικοί λειτουργοί υπέβαλαν υποψηφιότητα για μόλις τρεις θέσεις.

