Για πρώτη φορά τοποθετήθηκε η εκπρόσωπος του ελληνικού Δημοσίου μετά την εισαγγελική πρόταση να μη γίνει δεκτή η δήλωσή του για την παράσταση προς υποστήριξη της κατηγορίας που στρέφεται αποκλειστικά κατά των τριών σταθμαρχών απογευματινής – βραδινής βάρδιας της 28ης Φεβρουαρίου του 2023 και του τότε προϊσταμένου του Τμήματος Επιθεώρησης Λάρισας της Υπηρεσίας Υποστήριξης Κυκλοφορίας (σιδηροδρόμων) Κεντρικής και Νοτίου Ελλάδος.
Οπως τόνισε η δικηγόρος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους που εκπροσωπεί το ελληνικό Δημόσιο, η απόφαση να παρασταθούν κατά των τεσσάρων είναι επειδή θεωρούνται ο «πυρήνας του συγκεκριμένου εγκλήματος», χωρίς αυτό να σημαίνει, όπως επισήμανε, ότι οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι είναι αθώοι.
Στη σύντομη τοποθέτησή της η δικηγόρος ανέφερε πως ο μόνος τους σκοπός με την παράσταση είναι να συμβάλουν «θετικά στη διαλεύκανση της υπόθεσης» και στην «αποκατάσταση της δικαιοσύνης».
Αναφορικά με τις ενστάσεις των συνηγόρων, τόνισε πως το «Δημόσιο δεν είναι κατηγορούμενο στη δίκη», προσθέτοντας πως «σε καμία περίπτωση δεν θα ήμασταν εδώ ως φορείς παραπλάνησης».
Θυμίζουμε πως νωρίτερα είχε τοποθετηθεί ο συνήγορος συγγενών θυμάτων και πατέρας της 20χρονης Μάρθης που έχασε τη ζωή της στα Τέμπη, Αντώνης Ψαρόπουλος, χαρακτηρίζοντας την παράσταση του Δημοσίου «ελλειμματική» και «προσχηματική», θέλοντας να ρίξει το βάρος των ευθυνών για το πολύνεκρο δυστύχημα αποκλειστικά στο «ανθρώπινο λάθος».
Αυτή τη στιγμή συνεχίζονται οι τοποθετήσεις συνηγόρων συγγενών θυμάτων, για να ακολουθήσουν οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων.
Να σημειωθεί πως η επόμενη δικάσιμος έχει οριστεί για την Τρίτη 9 Ιουνίου.

