Λαμία: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες του Ελληνικού Στρατού

Λαμία: Ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες του Ελληνικού Στρατού

1' 1" χρόνος ανάγνωσης

Το πρωί της Παρασκευής ορκίστηκαν οι πρώτες γυναίκες εθελόντριες του ελληνικού στρατού, παρουσία του υφυπουργού Εθνικής Αμυνας, Θανάση Δαβάκη και του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου, Γεώργιου Κωστίδη.

Υπενθυμίζεται πως οι πρώτες γυναίκες από τις 72 που κλήθηκαν να υπηρετήσουν τη θητεία τους ως εθελόντριες, παρουσιάστηκαν στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου (ΚΕΥΠ) Λαμίας στις αρχές Ιουνίου. 

https://www.tiktok.com/@lamiareport.gr/video/7655606854071880982

Οι 72 εθελόντριες θα παραμείνουν στον στρατό για δώδεκα μήνες, ανεξαρτήτως του αν υπηρετήσουν σε αστικά κέντρα ή στην παραμεθόριο. Στο ΚΕΥΠ Λαμίας θα παραμείνουν για το πρώτο στάδιο της θητείας τους, διάρκειας δέκα εβδομάδων, κατά το οποίο θα παρακολουθήσουν την αρχική εκπαίδευση και την εκπαίδευση μαχητή. 

Στο δεύτερο στάδιο της θητείας τους, διάρκειας τεσσάρων εβδομάδων, θα λάβουν την ειδικότητά τους και στη συνέχεια θα μετατεθούν στις μονάδες όπου θα εκπαιδευθούν σε αντικείμενα επιχειρησιακής φύσεως.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», το ενδιαφέρον γυναικών για εθελοντική θητεία ήταν πολύ μεγάλο και οι αιτήσεις που έφτασαν στα στρατολογικά γραφεία του ΓΕΣ ξεπέρασαν κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες. Η προκήρυξη του υπουργείου Εθνικής Αμυνας αφορούσε 100 θέσεις, όμως περισσότερες από 170 γυναίκες εκδήλωσαν εγγράφως το ενδιαφέρον τους. Στη συνέχεια, οι υποψήφιες παραπέμφθηκαν σε υγειονομικές εξετάσεις και κρίθηκαν κατάλληλες 72, οι οποίες έλαβαν πρόσκληση για να παρουσιαστούν στο ΚΕΥΠ.

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT