Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου Μυτιλήνης για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού

Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου Μυτιλήνης για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού

«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή, οι γιατροί της Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής αλλά και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του ΓΝ Μυτιλήνης», σημειώνεται

48" χρόνος ανάγνωσης

Ανακοίνωση με αφορμή τον θάνατο 36χρονης γιατρού από επιπλοκές ως αποτέλεσμα φυσιολογικού τοκετού εξέδωσε η διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Μυτιλήνης. 

Η 36χρονη, όπως γίνεται γνωστό, γέννησε με φυσιολογικό τοκετό (μη επεμβατικό) στην 39η εβδομάδα, την Παρασκευή 19.6.2026 στις 16.00, ένα υγιέστατο θήλυ νεογνό.

Τις επόμενες ημέρες παρουσίασε επιπλοκές και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ το πρωί της Δευτέρας 22.6.2026. Κατόπιν διακομίσθηκε την Τρίτη 23.6.2026 στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» για περαιτέρω αντιμετώπιση.

«Είμαστε βαθύτατα συντετριμμένοι από την απώλεια αυτή, οι γιατροί της Μαιευτικής-Γυναικολογικής Κλινικής αλλά και όλο το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό του ΓΝ Μυτιλήνης», αναφέρεται. 

Το νοσοκομείο έχει κινήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη διερεύνηση των συνθηκών του περιστατικού.

«Τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται να διευκρινιστούν μετά την ολοκλήρωση της νεκροψίας-νεκροτομής και των λοιπών προβλεπόμενων ελέγχων», αναφέρεται στην ανακοίνωση η οποία καταλήγει:

«Η διοίκηση του νοσοκομείου, η ιατρική υπηρεσία, καθώς και το σύνολο του ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους της εκλιπούσας».

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT