Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη γυναίκα που επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη γυναίκα που επιτέθηκε με μαχαίρι στον σύντροφό της

Ο άνδρας διακομίστηκε στο εφημερεύον νοσοκομείο και εισήχθη στο χειρουργείο

26" χρόνος ανάγνωσης

Αιματηρό επεισόδιο σημειώθηκε γύρω στις δέκα το πρωί σε διαμέρισμα στην Ανω Πόλη, όπου γυναίκα μαχαίρωσε άνδρα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την αστυνομία, μία 29χρονη, υπήκοος Ρουμανίας, η οποία συνελήφθη, φέρεται να επιτέθηκε για ασήμαντη αφορμή, με μαχαίρι, στον 24χρονο σύντροφό της, τραυματίζοντάς τον σοβαρά.  

Οπως έγινε γνωστό, ο παθών, ελληνικής καταγωγής διακομίστηκε στο νοσοκομείο και εισήχθη στο χειρουργείο. Κατά τις πρώτες πληροφορίες, φέρει τουλάχιστον δύο τραύματα- εκ των οποίων το ένα είναι στη θωρακική περιοχή.

Η γυναίκα κρατείται, ενώ η αστυνομική προανάκριση βρίσκεται σε εξέλιξη.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 
 

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT