«Πείραζαν» μετρητές και έκλεβαν ρεύμα στη μισή Ελλάδα – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

«Πείραζαν» μετρητές και έκλεβαν ρεύμα στη μισή Ελλάδα – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από σπίτια και επιχειρήσεις σε Αττική, Μακεδονία, Θράκη, Θεσσαλία και Πελοποννήσο - Τρεις συλλήψεις, 105 άτομα συνολικά στο κύκλωμα - Κοινή επιχείρηση «ελληνικού FBI» και ΔΕΔΔΗΕ.

32" χρόνος ανάγνωσης

Ζημιά που ξεπερνά τα 9 εκατ. ευρώ φαίνεται να προκλήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ από τη δράση πολυμελούς κυκλώματος στη Θεσσαλονίκη, που διέπραττε ρευματοκλοπές. 

Για την εξάρθρωση της συμμορίας βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί της Τρίτης επιχείρηση από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Β. Ελλάδος, σε συνεργασία με τον ΔΕΔΔΗΕ.

Όπως έγινε γνωστό από την ΕΛ.ΑΣ., τα μέλη του κυκλώματος «πείραζαν» μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ (επιχειρήσεων και οικιών), σε περιοχές της Αττικής, Μακεδονίας, Θράκης, Θεσσαλίας και Πελοποννήσου, με σκοπό τη ρευματοκλοπή.

Μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί τρία βασικά μέλη της οργάνωσης, ενώ συνολικά κατηγορούνται 105 άτομα ως δράστες ρευματοκλοπών.

Για την υπόθεση θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση από την Αστυνομία.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT