Πολλαπλό βιβλίο και οι «αδιάβαστοι»

Κύριε διευθυντά

Ζούμε αυτές τις μέρες στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης την απόλυτη απαξίωση του εκπαιδευτικού από την Πολιτεία, με αφορμή αυτή τη φορά το Πολλαπλό Βιβλίο.

Μέσα σε λίγα 24ωρα οι εκπαιδευτικοί καλούνται να επιλέξουν το κατάλληλο βιβλίο που θα διδάσκονται οι μαθητές στα επόμενα σχολικά έτη και μάλιστα χωρίς να τα έχουν στα χέρια τους!

Τα υποψήφια βιβλία είναι διαθέσιμα μόνο στο Διαδίκτυο σε ψηφιακή μορφή.

Κι εδώ τίθεται το εξής ερώτημα: ποιος εκπαιδευτικός μπορεί να επιλέξει υπεύθυνα το βιβλίο που θα διδάσκονται παιδιά μόνον μέσα από την οθόνη του υπολογιστή;

Ενας εκπαιδευτικός για να επιλέξει υπεύθυνα διδακτικό βιβλίο πρέπει να το μελετήσει, να το συγκρίνει, να σημειώσει πάνω στο βιβλίο τις παρατηρήσεις του, να εκτιμήσει τη συνολική του εικόνα και μετά να το προτείνει στους μαθητές του. Αυτά όλα τα παραπάνω ψηφιακά δεν γίνονται και οδηγούν σε προχειρότητες με όχι καλά αποτελέσματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Και υπάρχει η εύλογη απορία γιατί να συμβαίνει αυτό.

Τι κοστίζει στο υπουργείο να στείλει σε κάθε σχολείο τυπωμένα τα υποψήφια βιβλία και σε εύλογο χρόνο οι διδάσκοντες να επιλέξουν το κατάλληλο; Ισως κάποιες χιλιάδες ευρώ.

Αλλά με τόσα υπερκέρδη σε τράπεζες, ενέργεια, και πλεονάσματα, φαίνεται ότι λεφτά για βιβλία δεν υπάρχουν.

Ούτε σακάκι αγοράζεις από την οθόνη του υπολογιστή αν δεν το «δοκιμάσεις»…

*Μαθηματικός

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT