Ο Γαλαξίας από το Σούνιο

Στεκόμουν απέναντι και συλλογιζόμουν το ναό του τότε, τα φώτα του τώρα, αλλά και τις αχνές φωτεινές ακτίνες που ταξίδευαν ποιος ξέρει για πού

29" χρόνος ανάγνωσης

ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ: Το Σούνιο είναι τόπος μαγικός που πάντα με σαγηνεύει. Ιδιαίτερα το βράδυ.

Στεκόμουν απέναντι και συλλογιζόμουν το ναό του τότε, τα φώτα του τώρα, αλλά και τις αχνές φωτεινές ακτίνες που ταξίδευαν ποιος ξέρει για πού και αναρωτιόμουν: Χάνονται άραγε στον σκοτεινό τους δρόμο ή αποτελούν μυστικό δίαυλο επικοινωνίας με άγνωστα κέντρα στον μακρινό, αόρατο γαλαξία;

Συμβουλεύτηκα για λίγο το PhotoPills και ύστερα … έστησα το τρίποδο.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της φωτογραφίας του Αντώνη Ταγλίδη: 

Κάμερα: Nikon D800
Φακός: Nikon 17-35 f:2.8
Φωτογραφικό τρίποδο
Λογισμικό Επεξεργασίας: Lightroom classic

To kathimerini.gr προσκαλεί Ελληνες ερασιτέχνες αστροφωτογράφους να στείλουν δείγματα της εργασίας τους στο μέιλ: [email protected].

comment-below Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή

Editor’s Pick

ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ

MHT