Η Δανία και η Αίγυπτος βρίσκονται στον δρόμο της εθνικής γυναικών, στην προσπάθεια πρόκρισης στην τελική φάση του γκρουπ II της Ευρωαφρικανικής Ζώνης του Fed Cup που αρχίζει σήμερα στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του «ΤΑΤΟΪ Club» στη Βαρυμπόμπη. Με επικεφαλής τη Μαρία Σάκκαρη, η ελληνική ομάδα έχει πολλές πιθανότητες να διεκδικήσει το Σάββατο την άνοδο στo γκρουπ Ι του παγκοσμίου πρωταθλήματος τένις.
«Αγαπώ την Ελλάδα και αυτή η εβδομάδα είναι ξεχωριστή για μένα. Περνάμε ωραία, είμαστε ομάδα και τώρα που η διοργάνωση γίνεται στην χώρα μας είναι ακόμη μεγαλύτερη η χαρά μας. Θέλω να καλέσω τον κόσμο να έρθει κοντά μας και να μας στηρίξει. Γιατί μπορεί να έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα, αλλά δεν παύει να είναι πολύ δύσκολοι οι αγώνες», δήλωσε χθες η Μαρία Σάκκαρη που βρίσκεται στην 49η θέση στον κόσμο. Πλην της κορυφαίας Ελληνίδας τενίστριας, ο ομοσπονδιακός προπονητής, Τάσος Μπαβέλας έχει στη διάθεσή του και τις Βαλεντίνη Γραμματικοπούλου (Νο 171), Ελένη Κορδολαίμη (Νο 504) και Εμμανουέλα Αντωνάκη (Νο 1.212). «Δεν είμαι απλώς αισιόδοξος, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουν και θα πετύχουν την άνοδο. Σε αυτό θα βοηθήσει σημαντικά και ο κόσμος που είμαι σίγουρος ότι θα δώσει ένα εντυπωσιακό “παρών”», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΦΟΑ, Σπύρος Ζαννιάς.
Σήμερα, η ελληνική ομάδα έχει ρεπό και θα αρχίσει τις υποχρεώσεις της αύριο στις 11 το πρωί, οπότε και θα αντιμετωπίσει την Αίγυπτο, ενώ την Παρασκευή θα παίξει με τη Δανία που είναι επικεφαλής του 1ου ομίλου. Η τελική φάση θα γίνει το Σάββατο. Η διάθεση των εισιτηρίων συνεχίζεται από τη www.viva.gr, ενώ θα πωλούνται εισιτήρια και από την είσοδο του TATΟΪ Club.

